Τουρισμός για Όλους: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι κληρωθέντες

Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της κλήρωσης του προγράμματος «Τουρισμός για όλους 2024» και οι δικαιούχοι – κληρωθέντες ενημερώθηκαν μέσω email ή sms.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας κατατέθηκαν 972.893 αιτήσεις και ο  συνολικός αριθμός των κληρωθέντων δικαιούχων είναι 107.204.

Περιπτώσεις ατόμων με αναπηρία που συμπεριλαμβάνονται στον Οριστικό Πίνακα Δικαιούχων (κληρωθείσες αιτήσεις), αλλά στην παρούσα φάση τους χορηγείται μειωμένο ποσό ενίσχυσης, λόγω αδυναμίας εντοπισμού τους σε επίσημα ηλεκτρονικά Μητρώα, έχουν τη δυνατότητα υποβολής σχετικού Πιστοποιητικού μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Προγράμματος.

Οι παραπάνω Δικαιούχοι στο σύνολό τους θα λάβουν προσωποποιημένη ενημέρωση στην ηλεκτρονική διεύθυνση που καταχώρισαν κατά την αίτησή τους σχετικά με το χρόνο έναρξης υποβολής πιστοποιητικών, αλλά και με τα βήματα υποβολής τους.

Κατόπιν επαλήθευσης της ισχύος των υποβληθέντων πιστοποιητικών καθώς και του απαιτούμενου συνολικού ποσοστού αναπηρίας (από 67% και άνω), οι Κληρωθέντες Δικαιούχοι θα λαμβάνουν το επιπλέον ποσό ενίσχυσης που δικαιούνται έως του ποσού των €400 στην ψηφιακή τους κάρτα.

Σε ποιες ενέργειες θα πρέπει να προβούν όσοι κληρώθηκαν;

Μετά την ολοκλήρωση της κλήρωσης διαβιβάζονται στο πιστωτικό ίδρυμα ή τον χρηματοπιστωτικό οργανισμό τα στοιχεία του δικαιούχου και ειδικότερα το όνομα, το επώνυμο, τον ΑΦΜ, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και το ποσό που δικαιούται να λάβει, στοιχεία τα οποία είναι απαραίτητα για την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας.

Εφόσον είστε ανάμεσα στους επιτυχόντες της κλήρωσης, θα λάβετε σχετικό SMS καθώς και οδηγίες για τη χρήση της ψηφιακής χρεωστική κάρτας.

Το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός διανέμει, αποκλειστικώς ηλεκτρονικά, τις άυλες ψηφιακές χρεωστικές κάρτες εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του εκάστοτε σχετικού αρχείου, χωρίς να συνάπτει πελατειακή σχέση με τον δικαιούχο.

Στη συνέχεια, το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός ενημερώνει τον δικαιούχο για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει για την ενεργοποίηση της κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού, αποστέλλοντας:

α. γραπτό μήνυμα Viber/SMS στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει ο δικαιούχος στην ειδική εφαρμογή με ενσωματωμένες οδηγίες για την ενεργοποίηση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και

β. μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει ο δικαιούχος στην ειδική εφαρμογή με ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας.

Αφού εισέλθει στον ανωτέρω σύνδεσμο, ο δικαιούχος δημιουργεί προσωπικό κωδικό πρόσβασης (password) και λαμβάνει κωδικό επιβεβαίωσης με νέο γραπτό μήνυμα (sms), προκειμένου να ενεργοποιήσει την ψηφιακή χρεωστική κάρτα του με το πιστωθέν ποσό.

Η ψηφιακή χρεωστική κάρτα προορίζεται αποκλειστικά για ηλεκτρονικές συναλλαγές για διαμονή

– ή μέσω συσκευής κινητού τηλεφώνου η οποία υποστηρίζει την τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών (NFC),

ή μέσω ιστοσελίδας ή ηλεκτρονικής πλατφόρμας στην οποία δίνεται η δυνατότητα απευθείας χρέωσης της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας με τη συμπλήρωση των στοιχείων της, δηλαδή μπορείτε να καταχωρίσετε τα στοιχεία της κάρτας (αριθμός, ημερομηνία λήξης και CVV) στην ηλεκτρονική σελίδα του παρόχου διαμονής, εφόσον προσφέρει τη δυνατότητα πληρωμής online

ή με τη χρήση εφαρμογής σε ηλεκτρονική συσκευή που υποστηρίζει τη λειτουργία ανέπαφων συναλλαγών μέσω ασύρματης σύνδεσης δύο συσκευών με απλή επαφή ή προσέγγισή τους (τεχνολογία NFC).

Η άυλη κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διαμονή σε όποιο τουριστικό κατάλυμα της χώρας επιλέξουν χωρίς καμία γραφειοκρατική διαδικασία.

Κάθε άυλη ψηφιακή προπληρωμένη κάρτα εξαργυρώνεται είτε εφάπαξ στο ίδιο τουριστικό κατάλυμα είτε τμηματικά σε διαδοχικά τουριστικά καταλύματα, αναλόγως του διαθέσιμου υπολοίπου της, όποια χρονική στιγμή επιθυμεί ο δικαιούχος μέχρι 31/12/2024.

Οι πάροχοι των ξενοδοχείων ή καταλυμάτων αποζημιώνονται άμεσα, χωρίς αναμονή ή γραφειοκρατικές διαδικασίες.

Έτσι μπορείτε να εξαργυρώσετε την επιδότησή σας ακόμη και στην υψηλή τουριστική περίοδο.

Το πρόγραμμα καλύπτει αποκλειστικά και μόνο την πληρωμή δαπανών διαμονής.

Δεν καλύπτονται μεταφορές ή δαπάνες σε εστίαση.

Για επιπλέον πληροφορίες/διευκρινίσεις οι Δικαιούχοι μπορούν να απευθύνονται στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Κοινού 210-2150231, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00, και στην ηλεκτρονική διεύθυνση tourism4all2024@ktpae.gr.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ – ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ