Θέσεις εργασίας για Εκπαιδευτικούς, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς κά

Η Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση ΖΕΥΞΙΣ αναζητά προσωπικό για την υποστήριξη και παροχή προστασίας στους ασυνόδευτους ανηλίκους στην Ασφαλή ζώνη της Κλειστής Ελεγχόμενης Δομής στην Κω.

Οι θέσεις αναφέρονται σε πλήρη απασχόληση.

Ο τόπος απασχόλησης θα είναι η Ασφαλής Ζώνη (ΚΕΔ Κω).

Η διάρκεια της Σύμβασης εργασίας θα είναι ορισμένου χρόνου, από την ημερομηνία υπογραφής της, και για χρονικό διάστημα τριών (3) μηνών, με δυνατότητα ανανέωσης.

Οι επιλεγέντες θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν σε διαφορετικές βάρδιες (πρωινές, απογευματινές και βραδινές), καθώς και κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Οι υποψήφιοι που θα επιλεγούν μπορεί να κληθούν να αναλάβουν καθήκοντα άμεσα.

Οι θέσεις και οι κωδικοί θέσεων για τις οποίες καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν αίτηση είναι οι ακόλουθες:

  • Κοινωνικός Λειτουργός (Kos _SW)

  • Ψυχολόγος (Kos _Psy)

  • Εκπαιδευτικός (Kos _Edu)

  • Φροντιστής – Διερμηνέας (Kos _Int_Care)

  • Φροντιστής – Γενικών καθηκόντων (Kos _Care)

  • Δικηγόρος (Kos _Law)

  • Διοικητικά Υπεύθυνος (Kos _Ad)

  • Συντονιστής Δράσεων (Kos _CC)

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να στείλουν το Βιογραφικό τους σημείωμα μέσω email στο

hr@zeuxis.org.gr

αναγράφοντας στον τίτλο και στο σώμα του μηνύματος, τον/ους κωδικό/ούς της/ων θέσης/εων που τους ενδιαφέρει.

Προγενέστερη αποστολή Βιογραφικού σημειώματος δεν ισχύει, και θα χρειαστεί να γίνει αποστολή εκ νέου για τις συγκεκριμένες θέσεις. (Δημοσίευση Πρόσκλησης: 12/03/2024)

Αφού ολοκληρωθεί η εξέταση των Βιογραφικών σημειωμάτων, θα κληθούν σε προσωπική συνέντευξη εργασίας (δια ζώσης ή μέσω ηλεκτρονικών μέσων εξ αποστάσεως) όσοι/ες υποψήφιοι/ες αξιολογηθεί/ούν ότι πληρούν τις προϋποθέσεις της θέσης.

Οι υποψήφιοι που θα περάσουν στη δεύτερη φάση αξιολόγησης (συνέντευξη), θα ειδοποιηθούν τηλεφωνικά ή μέσω email.

Λόγω πιθανού υψηλού όγκου Βιογραφικών, ενδέχεται να μην υπάρξει η δυνατότητα ενημέρωσης των υποψήφιων που δε θα επιλεγούν.

Κάθε αίτηση θα εξεταστεί με βάση τα προσόντα που ζητούνται για τη συγκεκριμένη θέση εργασίας. Κατά την εξέταση των Βιογραφικών θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα, και η αξιολόγηση θα γίνει με βάση την αρχή των ίσων ευκαιριών.

Οι υποψήφιοι που θα κληθούν σε συνέντευξη θα πρέπει να προσκομίσουν/αποστείλουν τα ακόλουθα:

1.Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.

2.Φωτοαντίγραφα τίτλων σπουδών, πιστοποιητικών γνώσεων και άδειας άσκησης επαγγέλματος (για τις θέσεις που απαιτείται).

3.Συστατικές επιστολές (εφόσον υπάρχουν), ή στοιχεία επικοινωνίας τρίτου προσώπου που θα είναι σε θέση να δώσει συστάσεις για τον/την υποψήφιο/α.

Η συνολική αξιολόγηση θα βασιστεί στα τυπικά προσόντα, την προϋπηρεσία, τις τυχόν συστάσεις, και τη συνέντευξη εργασίας.

Οι υποψήφιοι καταγράφονται βάσει της αξιολόγησης σε σειρά κατάταξης, η οποία αξιοποιείται σε περίπτωση μη αποδοχής ανάληψης καθηκόντων ή αποχωρήσεων.

Όποιος επιλεγεί για τη θέση θα πρέπει επιπροσθέτως να προσκομίσει τα παρακάτω:

(α) Πιστοποιητικό ποινικού μητρώου (ή αντίγραφο της σχετικής αίτησης) των τελευταίων 3 μηνών, με το οποίο αποδεικνύεται ότι δεν έχει καταδικαστεί για αδίκημα που εύλογα δε θα επέτρεπε να εργάζεται με ανηλίκους ή /και άλλες ευπαθείς ομάδες. Αδυναμία προσκόμισης Ποινικού Μητρώου συνεπάγεται εξαίρεση του υποψηφίου από την διαδικασία.

(β) Υπεύθυνη δήλωση (άρθ. 8 ν. 1599/1986), απευθυνόμενη προς την Ζεύξις ΜΚΟ, στην οποία θα δηλώνει ότι:
«Δεν έχω υποστεί κυρώσεις (πειθαρχικές, διοικητικές συνέπειες ή ποινικές) για ανάρμοστη συμπεριφορά σχετιζόμενη με σεξουαλική εκμετάλλευση και κατάχρηση.
Δεν εκκρεμεί εις βάρος μου διαδικασία έρευνας ή δίωξης για αδικήματα ή ανάρμοστη συμπεριφορά που σχετίζεται με σεξουαλική εκμετάλλευση και κατάχρηση.
Δεν έχει εκκινήσει σχετική διαδικασία ή έρευνα εις βάρος μου ή τρίτου και αρνήθηκα να συνεργαστώ.
Δεν έχω φύγει από εργασία λόγω άρνησης συνεργασίας σε έρευνα σχετιζόμενη με τέτοια αδικήματα».

Ακολουθεί περιγραφή των καθηκόντων κάθε θέσης, καθώς και τα απαραίτητα και επιθυμητά προσόντα αυτής:

1.Κοινωνικός Λειτουργός (SW):

1.1 Προσόντα

• Πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ Κοινωνικής Εργασίας και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος

• Καλή γνώση της αγγλικής (επίπεδο Β1/Β2)

• Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ

• Προηγούμενη συναφής εργασιακή εμπειρία

• Δίπλωμα οδήγησης Ι.Χ. (υποχρεωτικό)

• Επικοινωνιακές δεξιότητες

• Πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας

• Ακεραιότητα και υπευθυνότητα

• Ικανότητα διαπραγμάτευσης, επίλυσης προβλημάτων και αντιμετώπισης των δυσκολιών ενός ανθρωπιστικού περιβάλλοντος έκτακτης ανάγκης

Θα συνεκτιμηθούν:
• Γνώση 2ης ξένης γλώσσας
• Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σχετικός με το αντικείμενο

1.2 Βασικές αρμοδιότητες
Ο Κοινωνικός Λειτουργός:

1) Ενημερώνει τον ανήλικο σχετικά με τη λειτουργία της Ασφαλούς Ζώνης τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του εντός και εκτός αυτής.

2) Λαμβάνει το κοινωνικό ιστορικό, αναγνωρίζει και καταγράφει τις ανάγκες του ανηλίκου, σχεδιάζει και εφαρμόζει τις απαραίτητες παρεμβάσεις σε συνεργασία με το λοιπό προσωπικό.

3) Συμμετέχει στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και παρακολούθηση του ατομικού και ομαδικού προγράμματος ψυχοκοινωνικής υποστήριξης.

Ειδικότερα με βάση τα παραπάνω, μεταξύ των καθηκόντων του κοινωνικού λειτουργού επίσης περιλαμβάνονται:

1) Η παραπομπή και συνοδεία των ανηλίκων σε δομές πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ιατρικής περίθαλψης, εάν αυτό κρίνεται αναγκαίο.

2) Η συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για την πρόοδο των υποθέσεων των ανηλίκων.

3) Η αναζήτηση, αξιολόγηση και αξιοποίηση προς όφελος των ανηλίκων οποιασδήποτε υπηρεσίας ή κοινωνικού προγράμματος, που διατίθεται από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς ή/και την τοπική κοινωνία.

4) Η τήρηση αρχείου του κάθε ανηλίκου, από την είσοδό έως την αποχώρησή του, και η ενημέρωση των ατομικών φακέλων, σύμφωνα με τις οδηγίες της ΖΕΥΞΙΣ.

5) Η οργάνωση και συμμετοχή σε ομαδικές και ατομικές συνεδρίες για την ψυχοκοινωνική υποστήριξη των ανηλίκων, την επίλυση θεμάτων που ανακύπτουν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, την ικανοποίηση αιτημάτων τους και την κάλυψη αναγκών τους και η συμπλήρωση των απαιτούμενων εντύπων.

6) Η ανάπτυξη δραστηριοτήτων για την δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των ανηλίκων σε συνεργασία με το λοιπό προσωπικό.

7) Η συνοδεία των ασυνόδευτων ανηλίκων τόσο σε δραστηριότητες που συμμετέχουν εκτός της ασφαλούς ζώνης όσο και σε συναντήσεις για υποθέσεις, που αφορούν στο πλαίσιο προστασίας τους (π.χ. υπηρεσία Ασύλου, ιατρικά ραντεβού, κ.λπ.).

8) Η υποστήριξη της συνεχούς ανάπτυξης του ανήλικου με στόχο την προετοιμασία του για τη μετάβαση σε επόμενο πλαίσιο προστασίας.

9) Η συμμετοχή στις συναντήσεις του προσωπικού και η συμπλήρωση των εκθέσεων και αναφορών που αφορούν στα καθήκοντά του και αποτελούν παραδοτέα της σύμβασής του.

10) Η εκπροσώπηση της ΖΕΥΞΙΣ σε συναντήσεις με άλλους φορείς κατόπιν συνεννόησης με τη ΖΕΥΞΙΣ.

11) Η συνεργασία με το σημείο επαφής – Συντονιστή του ΔΟΜ.

2.Ψυχολόγος (Psy):

2.1 Προσόντα:

• Πτυχίο Ψυχολόγου ΚΑΙ άδεια ασκήσεως επαγγέλματος

• Καλή γνώση της αγγλικής (επίπεδο Β1/Β2)

• Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ

• Προηγούμενη συναφής εργασιακή εμπειρία

• Δίπλωμα οδήγησης Ι.Χ. (υποχρεωτικό)

• Επικοινωνιακές δεξιότητες

• Πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας

• Ακεραιότητα και υπευθυνότητα

• Ικανότητα διαπραγμάτευσης, επίλυσης προβλημάτων και αντιμετώπισης των δυσκολιών ενός ανθρωπιστικού περιβάλλοντος έκτακτης ανάγκης

Θα συνεκτιμηθούν:

• Γνώση 2ης ξένης γλώσσας

• Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σχετικός με το αντικείμενο

2.2 Βασικές αρμοδιότητες
O ψυχολόγος:

1) Ενημερώνει τον ανήλικο σχετικά με τη λειτουργία της ασφαλούς ζώνης, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του εντός και εκτός αυτής.

2) Συνεργάζεται με τον κοινωνικό λειτουργό για την αναγνώριση και καταγραφή των αναγκών του ανηλίκου, και συμμετέχει στο σχεδιασμό και την υλοποίηση των απαραίτητων παρεμβάσεων.

3) Συμμετέχει στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και παρακολούθηση του ατομικού και ομαδικού προγράμματος ψυχοκοινωνικής υποστήριξης.

Ειδικότερα με βάση τα παραπάνω μεταξύ των καθηκόντων του Ψυχολόγου επίσης περιλαμβάνονται:

1) Η παραπομπή και συνοδεία των ανηλίκων σε δομές πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ιατρικής περίθαλψης, εάν αυτό κρίνεται αναγκαίο.

2) Η συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για την πρόοδο των υποθέσεων των ανηλίκων.

3) Η αναζήτηση, αξιολόγηση και αξιοποίηση προς όφελος των ανηλίκων οποιασδήποτε υπηρεσίας ή κοινωνικού προγράμματος, που διατίθεται από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς ή/και την τοπική κοινωνία.

4) Η τήρηση αρχείου του κάθε ανηλίκου, από την είσοδό έως την αποχώρησή του, και η ενημέρωση των ατομικών φακέλων, σύμφωνα με τις οδηγίες της ΖΕΥΞΙΣ.

5) Η οργάνωση και συμμετοχή σε ομαδικές και ατομικές συνεδρίες για την ψυχοκοινωνική υποστήριξη των ανηλίκων, την επίλυση θεμάτων που ανακύπτουν κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας, την ικανοποίηση αιτημάτων τους και την κάλυψη αναγκών τους και η συμπλήρωση των απαιτούμενων εντύπων.

6) Η ανάπτυξη δραστηριοτήτων για την δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των ανηλίκων σε συνεργασία με το λοιπό προσωπικό.

7) Η συνοδεία των ασυνόδευτων ανηλίκων τόσο σε δραστηριότητες που συμμετέχουν εκτός της ασφαλούς ζώνης όσο και σε συναντήσεις για υποθέσεις, που αφορούν στο πλαίσιο προστασίας τους.

8) Η υποστήριξη της συνεχούς ανάπτυξης του ανήλικου με στόχο την προετοιμασία του για τη μετάβαση σε επόμενο πλαίσιο προστασίας.

9) Η συμμετοχή στις συναντήσεις του προσωπικού και η συμπλήρωση των εκθέσεων και αναφορών που αφορούν στα καθήκοντά του και αποτελούν παραδοτέα της σύμβασής του.

Εκπαιδευτικός (Edu):

3.1 Προσόντα

• Πτυχίο ΑΕΙ που να πιστοποιεί Διδακτική και Παιδαγωγική Επάρκεια

• Καλή γνώση της αγγλικής (επίπεδο Β1/Β2)

• Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ

• Προηγούμενη συναφής εργασιακή εμπειρία

• Δίπλωμα οδήγησης Ι.Χ. (υποχρεωτικό)

• Επικοινωνιακές δεξιότητες

• Πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας

• Ακεραιότητα και υπευθυνότητα

• Ικανότητα διαπραγμάτευσης, επίλυσης προβλημάτων και αντιμετώπισης των δυσκολιών ενός ανθρωπιστικού περιβάλλοντος έκτακτης ανάγκης

Θα συνεκτιμηθούν:

• Γνώση 2ης ξένης γλώσσας

• Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σχετικός με το αντικείμενο

3.2 Βασικές αρμοδιότητες
O Εκπαιδευτικός:

1) Συμμετέχει στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και παρακολούθηση του ατομικού και ομαδικού προγράμματος εκπαιδευτικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων.

2) Συνεργάζεται με τον κοινωνικό λειτουργό για την αναγνώριση και καταγραφή των αναγκών του ανηλίκου, στο πεδίο που τον αφορά, και συμμετέχει στο σχεδιασμό και την υλοποίηση των απαραίτητων παρεμβάσεων σε συνεργασία με το λοιπό προσωπικό.

Ειδικότερα με βάση τα παραπάνω μεταξύ των καθηκόντων του εκπαιδευτικού επίσης περιλαμβάνονται:

1) Η αναζήτηση, αξιολόγηση και αξιοποίηση προς όφελος των ανηλίκων ευκαιριών για εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες, που διατίθενται από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς ή/και την τοπική κοινωνία.

2) Η οργάνωση δράσεων μη τυπικής εκπαίδευσης ανάλογα με τις ανάγκες των ανηλίκων σύμφωνα με το ατομικό και ομαδικό πρόγραμμα.

3) Η οργάνωση δραστηριοτήτων για την δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των ανηλίκων σε συνεργασία με το λοιπό προσωπικό.

4) Η συνοδεία των ασυνόδευτων ανηλίκων τόσο σε δραστηριότητες που συμμετέχουν εκτός της ασφαλούς ζώνης όσο και σε συναντήσεις για υποθέσεις, που αφορούν στο πλαίσιο προστασίας τους, εφόσον αυτό είναι απαραίτητο, σε συνεννόηση με τον κοινωνικό λειτουργό.

5) Η υποστήριξη της συνεχούς ανάπτυξης του ανήλικου με στόχο την προετοιμασία του για τη μετάβαση σε επόμενο πλαίσιο προστασίας

6) Η συμμετοχή στις συναντήσεις του προσωπικού και η συμπλήρωση των εκθέσεων και αναφορών που αφορούν στα καθήκοντά του και αποτελούν παραδοτέα της σύμβασής του.

Φροντιστής – Διερμηνέας (Int_Care):

4.1 Προσόντα:

• Άριστη γνώση Αραβικά ή Φαρσί ή Ουρντού/Παντζαμπί ή Σομάλι και καλή γνώση της Ελληνικής ή/και Αγγλικής Γλώσσας

• Γνώση επιπλέον γλωσσών/διαλέκτων θα συνεκτιμηθεί

• Προηγούμενη συναφής εργασιακή εμπειρία

• Δίπλωμα οδήγησης Ι.Χ. (υποχρεωτικό)

• Επικοινωνιακές δεξιότητες

• Πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας

• Ακεραιότητα και υπευθυνότητα

• Ικανότητα διαπραγμάτευσης, επίλυσης προβλημάτων και αντιμετώπισης των δυσκολιών ενός ανθρωπιστικού περιβάλλοντος έκτακτης ανάγκης

4.2 Βασικές αρμοδιότητες
O Φροντιστής – Διερμηνέας:

1) Διευκολύνει την επικοινωνία, μέσω της διερμηνείας ή/και της μετάφρασης σε γλώσσα που κατανοεί ο κάθε ασυνόδευτος ανήλικος, προφορικά ή/και γραπτά, ανάμεσα στον ανήλικο και την διεπιστημονική ομάδα ή/και δημόσιους οργανισμούς, υπηρεσίες και φορείς, με τους οποίους έρχονται σε επαφή.

2) Συμμετέχει στην εφαρμογή των προγραμμάτων ψυχοκοινωνικής υποστήριξης, εκπαιδευτικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων και μεριμνά για την τήρηση του ημερήσιου προγράμματος των ανηλίκων, σε συνεργασία με τον/την κοινωνικό/ή λειτουργό και το υπόλοιπο επιστημονικό προσωπικό. Συνοδεύει τους ανηλίκους σε δραστηριότητες και επιτηρεί τη συμμετοχή τους σε αυτές, εφόσον είναι απαραίτητο.

3) Συνεισφέρει στην τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας.

4) Μεριμνά για την τήρηση των ομαλών σχέσεων μεταξύ των ανηλίκων διευκολύνοντας τη θετική μεταξύ τους επικοινωνία

5) Μεριμνά για προστασία των δικαιωμάτων των ανηλίκων και προστασία της ιδιωτικότητάς τους

6) Καταγράφει την είσοδο και έξοδο από την Ασφαλή Περιοχή και επιτηρεί τους κοινόχρηστους χώρους.

7) Καταγράφει συμβάντα, παρατηρεί την κατάσταση των ανηλίκων και ενημερώνει το επιστημονικό προσωπικό για καταστάσεις που χρειάζονται άμεση αντιμετώπιση, και για κάθε άλλη έκτακτη κατάσταση που απαιτεί καθοδήγηση, κατεύθυνση και ειδικό χειρισμό.

8) Συμμετέχει στις συναντήσεις του προσωπικού και συμπληρώνει αναφορές που αφορούν στα καθήκοντά του.

Φροντιστής – Γενικών καθηκόντων (Care):

5.1 Προσόντα:

• Απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

• Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας

• Γνώση χειρισμού Η/Υ

• Προηγούμενη συναφής εργασιακή εμπειρία

• Δίπλωμα οδήγησης Ι.Χ. (υποχρεωτικό)

• Επικοινωνιακές δεξιότητες

• Πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας

• Ακεραιότητα και υπευθυνότητα

• Ικανότητα διαπραγμάτευσης, επίλυσης προβλημάτων και αντιμετώπισης των δυσκολιών ενός ανθρωπιστικού περιβάλλοντος έκτακτης ανάγκης.

Θα συνεκτιμηθούν:

• Γνώση και άλλης ξένης γλώσσας

• Πτυχίο Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

5.2 Βασικές αρμοδιότητες
O Φροντιστής – Γενικών καθηκόντων:

1) Συμμετέχει στην εφαρμογή των προγραμμάτων ψυχοκοινωνικής υποστήριξης, εκπαιδευτικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων και μεριμνά για την τήρηση του ημερήσιου προγράμματος των ανηλίκων, σε συνεργασία με τον/την κοινωνικό/ή λειτουργό και το υπόλοιπο επιστημονικό προσωπικό. Συνοδεύει τους ανηλίκους σε δραστηριότητες και επιτηρεί τη συμμετοχή τους σε αυτές, εφόσον είναι απαραίτητο.

2) Μεριμνά για την τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας.

3) Μεριμνά για την τήρηση των ομαλών σχέσεων μεταξύ των ανηλίκων διευκολύνοντας τη θετική μεταξύ τους επικοινωνία.

4) Μεριμνά για προστασία των δικαιωμάτων των ανηλίκων και προστασία της ιδιωτικότητάς τους

5) Καταγράφει την είσοδο και έξοδο από την Ασφαλή Περιοχή και επιτηρεί τους κοινόχρηστους χώρους.

6) Καταγράφει συμβάντα, παρατηρεί την κατάσταση των ανηλίκων και ενημερώνει το επιστημονικό προσωπικό για καταστάσεις που χρειάζονται άμεση αντιμετώπιση, και για κάθε άλλη έκτακτη κατάσταση που απαιτεί καθοδήγηση, κατεύθυνση και ειδικό χειρισμό.

7) Συμμετέχει στις συναντήσεις του προσωπικού και συμπληρώνει αναφορές που αφορούν στα καθήκοντά του.

Δικηγόρος (Law):

Προσόντα:

  • Πτυχίο Νομικής. Θα συνεκτιμηθεί μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σχετικός με το αντικείμενο

  • Επιθυμητή η άριστη γνώση Γαλλικής ή/και Αγγλικής γλώσσας, και η καλή γνώση της Ελληνικής γλώσσας. Γνώση επιπλέον γλωσσών/διαλέκτων θα συνεκτιμηθεί

  • Προηγούμενη συναφής εργασιακή εμπειρία

  • Δίπλωμα οδήγησης Ι.Χ. (επιθυμητό)

  • Άδεια άσκησης επαγγέλματος

  • Βεβαίωση εγγραφής στον οικείο Δικηγορικό Σύλλογο

  • Επικοινωνιακές δεξιότητες

  • Πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας

  • Ακεραιότητα και υπευθυνότητα

  • Ικανότητα διαπραγμάτευσης, επίλυσης προβλημάτων και αντιμετώπισης των δυσκολιών ενός ανθρωπιστικού περιβάλλοντος έκτακτης ανάγκης

Βασικές αρμοδιότητες

Στα καθήκοντα του Δικηγόρου περιλαμβάνονται:

1.Η παροχή νομικής συμβουλευτικής σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο σχετικά με τα δικαιώματα, τις υποχρεώσεις, και τις διαδικασίες που αφορούν στη νομική κατάσταση των φιλοξενούμενων ανηλίκων, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες τους.

2. Η παροχή νομικής συνδρομής κατά τις διαδικασίες διεθνούς προστασίας.

3. Η τήρηση του φάκελου με το νομικό ιστορικό κάθε ωφελούμενου.

4. Η ενημέρωση του Συντονιστή για τις εξελίξεις στα νομικά θέματα των ασυνόδευτων ανηλίκων.

5. Κάθε άλλο θέμα που άπτεται της νομικής κατάστασης των ανηλίκων.

Υπεύθυνος Διοικητικής Υποστήριξης 

Προσόντα:

  •  Πτυχίο Π.Ε.

  •  Άριστη Γνώση Η/Υ (Microsoft office suite)

  •  Προηγούμενη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση

  •  Άριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας

Αρμοδιότητες

Ο Υπεύθυνος Διοικητικής Υποστήριξης συνεργάζεται με όλο το προσωπικό της Έδρας και τους Συντονιστές των δράσεων κατά τόπους παρέχοντας υποστηρικτικές διοικητικές υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων:

  1. Καταχώριση στοιχείων και τήρηση αρχείου (έντυπου και ηλεκτρονικού)

  2. Δακτυλογράφηση και επεξεργασία κειμένων

  3. Επιμέλεια αποστολής ομαδικών επιστολών – προσκλήσεων και άλλων εγγράφων

  4. Τηλεφωνική επικοινωνία με υπηρεσίες/ άλλους φορείς

  5.  Προετοιμασία συναντήσεων

  6.  Συνεννόηση με προμηθευτές

  7.  Τήρηση Πρωτοκόλλου

Συντονιστής Δράσεων

Προσόντα:

  • Πτυχίο ΠΕ ή ΤΕ, κατά προτίμηση Κοινωνικής εργασίας ή Κοινωνικών ή Ανθρωπιστικών επιστημών

  • Τουλάχιστον διετής εμπειρία σε αντικείμενο συναφές με την παιδική προστασία ή την προστασία των ασυνόδευτων ανηλίκων ή τη διαχείριση ευαλωτότητας ή την υποδοχή αιτούντων διεθνή προστασία ή την ένταξη των αναγνωρισμένων δικαιούχων διεθνούς προστασίας.

  • Καλή γνώση αγγλικής ή γαλλικής γλώσσας (επίπεδο Β1/Β2)

  • Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ

  • Δίπλωμα οδήγησης Ι.Χ. (υποχρεωτικό)

  • Επικοινωνιακές δεξιότητες

  • Πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας

  • Ακεραιότητα και Υπευθυνότητα

  • Ικανότητα διαπραγμάτευσης, επίλυσης προβλημάτων και αντιμετώπισης δυσκολιών ενός ανθρωπιστικού περιβάλλοντος έκτακτης ανάγκης

Αρμοδιότητες:

  1. Τήρηση του κανονισμού της Ασφαλούς ζώνης

  2. Προγραμματισμός των προγραμμάτων των παρεχόμενων υπηρεσιών ανάλογα με τις ανάγκες (κοινωνικές, νομικές, δραστηριότητες) σε συνεργασία με το υπόλοιπο προσωπικό και την εποπτεία της εφαρμογής του προγράμματος

  3. Εποπτεία των συνθηκών διαβίωσης και τήρηση του κανόνα ασφάλειας και υγιεινής

  4. Συντονισμός και εποπτεία του προσωπικού σε θέματα που αφορούν την άσκηση των καθηκόντων του, εξασφαλίζοντας την αποτελεσματική επικοινωνία και συνεργασία (τήρηση των καθημερινών συναντήσεων, των βαρδιών και των προγραμμάτων, των εβδομαδιαίων εκθέσεων του επιστημονικού προσωπικού και των συναντήσεων)

  5. Διαχείριση και διανομή των προμηθειών στην Ασφαλή περιοχή

  6. Εκπροσώπηση της ΖΕΥΞΙΣ σε εκδηλώσεις και συναντήσεις που αφορούν την Ασφαλή περιοχή, κατόπιν έγκρισης της ΖΕΥΞΙΣ.

  7. Συνεργασία με την Εισαγγελία και όλους τους φορείς ή υπηρεσίες που σχετίζονται με την υποστήριξη του UMC

  8. Η τήρηση του αρχείου που αφορά τη Δράση (προγράμματα, βάρδιες προσωπικού, έγγραφα κ.λπ.)

  9. Η διαμόρφωση του προγράμματος και των βαρδιών του προσωπικού ανάλογα με τις ανάγκες και σε συνεργασία με την κεντρική υποστηρικτική ομάδα της Ζεύξις

  10. Η επίβλεψη των ωραρίων και της συμπλήρωσης των παρουσιολογίων.

  11. Η ανάθεση καθηκόντων στα μέλη της ομάδας ανάλογα με τις ανάγκες και τις αρμοδιότητές τους, και η αξιολόγηση της απόδοσης και των αποτελεσμάτων

  12. Η συγκέντρωση και αποστολή στοιχείων σχετικά με την παρακολούθηση της Δράσης

  13. Η επικοινωνία με την κεντρική υποστηρικτική ομάδα της ΖΕΥΞΙΣ για θέματα που αφορούν την οικονομική διαχείριση (επίβλεψη των ημερολογίων – logbooks των οχημάτων, επικοινωνία με προμηθευτές σε τοπικό επίπεδο, συγκέντρωση και αποστολή παραστατικών δαπανών κ.λπ.).