Σχολή Καλών Τεχνών: Θέση Διοικητικού υπαλλήλου με αμοιβή έως 30.380 ευρώ

Ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, στο πλαίσιο του έργου με τίτλο «ERASMUS+ 2022-2024», προτίθεται να απασχολήσει, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου πλήρους απασχόλησης, ένα (1) φυσικό πρόσωπο για τη διοικητική και οργανωτική υποστήριξη και διεκπεραίωση των διαδικασιών που αφορούν στην κινητικότητα Φοιτητών και το συντονισμό των δράσεων στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ της ΑΣΚΤ.

Απαραίτητα προσόντα υποψηφίων

-Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ

-Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Εξειδίκευσης (ΜΔΕ).

-Επαγγελματική εμπειρία διάρκειας τουλάχιστον τεσσάρων (4) ετών σε οργάνωση παρακολούθηση και υποστήριξη ευρωπαϊκών προγραμμάτων κινητικότητας φοιτητών και ερευνητών, που χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

-Πιστοποιητικό άριστης γνώσης της Αγγλικής γλώσσας (επιπέδου Γ2/C2).

-Πιστοποιητικό άριστης γνώσης της γαλλικής γλώσσας (επιπέδου Γ2/C2)

-Πιστοποιητικό γνώσης χειρισμού Η/Υ και ειδικότερα: α) επεξεργασίας κειμένου, β) υπολογιστικών φύλλων και γ) υπηρεσιών Διαδικτύου. Επιθυμητά προσόντα υποψηφίων

-Επιπλέον έτη προϋπηρεσίας σε οργάνωση παρακολούθηση και υποστήριξη ευρωπαϊκών προγραμμάτων κινητικότητας φοιτητών και ερευνητών, που χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πέραν της ανωτέρω απαιτούμενης διάρκειας.

-Καλή/Άριστη Γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών

Αντικείμενο:

Το φυσικό αντικείμενο του έργου που θα ανατεθεί, στο ως άνω φυσικό πρόσωπο, είναι να μπορεί να:

– Προβαίνει στη συλλογή δικαιολογητικών υποψηφίων, συμμετέχει στον έλεγχο και την επιλογή των επικρατέστερων υποψηφίων, συντάσσει πίνακες με τα αποτελέσματα και φροντίζει για την ανακοίνωσή τους

– Επικοινωνεί με τα Ιδρύματα Υποδοχής (nomination emails) και αποστέλλει τα δικαιολογητικά υποψηφιότητας των εξερχόμενων φοιτητών

– Διατηρεί διαρκή επικοινωνία με τα Ιδρύματα Υποδοχής ως follow up για την ομαλή ροή των αποτελεσμάτων, κι εάν χρειαστεί προωθεί εκ νέου αιτήσεις φοιτητών σε άλλα Ιδρύματα σε περίπτωση απόρριψής τους

– Υποστηρίζει τους μετακινούμενους φοιτητές, καθ’ όλη της διάρκεια της μετακίνησης, ελέγχει τις διαδικασίες, συγκεντρώνει τα απαραίτητα έγγραφα και τις βαθμολογίες μετά την επιστροφή τους

– Συντάσσει ηλεκτρονικές καταστάσεις βαθμολογιών, συνεργάζεται με τους ακαδημαϊκούς υπεύθυνους των Τμημάτων και τις γραμματείες για την αντιστοίχιση των πιστωτικών μονάδων

– Διατηρεί ηλεκτρονικό αρχείο των εγγράφων των μετακινούμενων της ΑΣΚΤ

– Ενημερώνει τους φοιτητές της Σχολής σχετικά με την Διαδικτυακή Γλωσσική Υποστήριξη Erasmus+ (OLS)

– Ελέγχει τις διαδικασίες μετακίνησης προσωπικού και διεκπεραιώνει τις σχετικές διαδικασίες

– Διαχειρίζεται τα ΒΙΡ (Blended Intensive Programmes) του Erasmus+

– Ελέγχει, ενημερώνει και ενημερώνεται σχετικά με τις πλατφόρμες του Προγράμματος (Erasmus Without Paper Dashboard, Beneficiary Module, κτλ).

– Οργανώνει ημερίδες ενημέρωσης των φοιτητών της Σχολής σχετικά με το πρόγραμμα

– Παρακολουθεί και συμβάλλει στις διαδικασίες που αφορούν τους εισερχόμενους φοιτητές

– Ελέγχει και ανανεώνει τις δι-ιδρυματικές συμφωνίες της Σχολής (IIAs), τα Σύμφωνα Συνεργασίας της ΑΣΚΤ με Ιδρύματα Υποδοχής εκτός του προγράμματος Erasmus+

– Χειρίζεται το RESCOM, καταγράφει και ενημερώνει τα στοιχεία των μετακινούμενων φοιτητών σε αυτό

– Εκδίδει τις απαραίτητες εντολές είσπραξης υποτροφίας και τα αντίστοιχα εντάλματα πληρωμής, ελέγχει τις πληρωμές που αφορούν τους μετακινούμενους (φοιτητές και προσωπικό της ΑΣΚΤ)

– Συντάσσει ενδιάμεσο και ετήσιο απολογισμό καθώς και τις εκθέσεις πεπραγμένων για το κάθε Σχέδιο δράσης (Call).

– Συντάσσει και υποβάλει αιτήσεις χρηματοδότησης βάσει των στατιστικών των παρελθόντων ετών καθώς και των εκτιμώμενων κάθε φορά στοιχείων

– Διατηρεί ηλεκτρονικό αρχείο με τα οικονομικά στοιχεία του Προγράμματος (πληρωμές μετακινούμενων, οικονομικές κινήσεις Προγράμματος)

– Παρίσταται στις ημερίδες ενημέρωσης της Εθνικής Μονάδας Συντονισμού και παρακολουθεί τυχόν αλλαγές που μπορεί να προκύψουν σχετικά με το Πρόγραμμα

Διάρκεια σύμβασης:

Η διάρκεια της σύμβασης θα είναι από την υπογραφή της μέχρι 31/07/2024, με δυνατότητα ανανέωσης σύμφωνα με τα ισχύοντα.

Προϋπολογισμός:

Έως 30.380,00€, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% (προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ: 24.500,00€, ΦΠΑ: 5.880,00€) και όλων των νόμιμων κρατήσεων. Το ως άνω ποσό αντιστοιχεί στη συνολική επιβάρυνση του προϋπολογισμού της Πράξης και περιλαμβάνει την αμοιβή του συνεργάτη, ΦΠΑ, τις πάσης φύσης νόμιμες κρατήσεις, ασφαλιστικές εισφορές εργοδότη εφόσον εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 39 παρ. 9 του ν. 4387/2016.

Στην αμοιβή δεν συμπεριλαμβάνονται τυχόν αποζημιώσεις μετακινήσεων και δράσεις δημοσιότητας που θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο υλοποίησης του υπό ανάθεση έργου.

Τόπος εκτέλεσης της σύμβασης:

Το έργο θα εκτελείται στους χώρους του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, Πατησίων 42, 10682, Αθήνα.

Οι ενδιαφερόμενοι/-ες καλούνται να υποβάλουν, αποκλειστικά ηλεκτρονικά, την πρόταση υποψηφιότητάς τους, το αργότερο μέχρι τη

Παρασκευή 26/05/2023, και ώρα 14:00 μ.μ.

στην ηλεκτρονική διεύθυνση υποβολής προτάσεων υποψηφιότητας: hr-elke@asfa.gr

Στοιχεία επικοινωνίας: Παρασκευή Μάρκου τηλέφωνο: 2103897164 (ώρες 8:00 – 15:00), email: emarkou@asfa.gr

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ